19 Şubat 2015 Perşembe

toplu sms'te çılgınlık

merhaba arkadaşlar toplu sms olarak çılgınlık yapan smssitesi.com bu durumu siz değerleri kullanıcılarına sunuyor hem toptan hemde parakende satışları ile piyasanın altına inerek parekende satışlarında toptan fiyatın dahi altına inerek sms atmak isteyenlere olanak sağlıyor sağlam ve dürüs güvenlir alış veriş ile sizleri memnun edecek ve bütçenizi koruyacaktır soluğunuzu smssitesi.com da alarak sms fiyatları ile gözleriniz kamaşacak gerek duymasanız bile almak isteyeceksiniz tafsiye ettiğimiz smssitesi.com gerçekliği ile sizleri bekliyor.

31 Ekim 2014 Cuma

Yengemle bir ay

merhaba ben bora 26 yasindayim istanbula yaz tatili icin amcam gile gitmisim amcam belediyede calisiyor nobet sistemiyle 2 gun evde 1 gun iste yengemse ev hanimi ve oldukca sexy guzel deil ama amcamla kacarak evlendiler neyse . yine birgun amcam nobete gitmis ben yengemle oturuom yengem yatmaya gitti bende hemen laptopu alip porno izlemeye basladim tam boslacakken bi baktim yengem ne yapiyosun dedi ben hizlanmisim hic duramadan birden bosaldim yengemin ustune filan hep gitti ne yaptin falan ndn banyoda yapmiyosun bunlari dedi biraz kizdi sonra biseolmaz dedi ve gulumseyip erkek deyip banyoya ustunu temizlemeye gitti biraz zmn gectikten sonra kalkip banyoya gittim kapi biraz acikti ordan yengemi gozetledim ve orda bulunan ic camasirlarinin ustune bosaldim beni gordu ve arlanmadinmi dedi cirilciplakti karsi karsiya geldik onu arzuladigimi falan soledim . bana onceden hic yaptinmi dedi bende hayir dedim oda o zaman ilkin olimmi dedi hem ogretirim sana dedi bende sadece basimi salladim . duslugun icine girdik egildi ve yalamaya basladi hemen dikildi benimki ve bi posta attim hemenmi dedi ve guldu ben hadi bidaha dedim bu sefer tutarim dedim sonra diklestirip icine aldi zevkten ucuyordum biraz gitgelden sonra bosaldim icine sonra ne olcak dedim korktum o korkma dedi bi doktorluk isi var dedi sonra yataga gittik yatirdim onu ami tam yukari geldi icine girdim ohh dedi sonra en fazla bu kadarmi dedi bende hirslandim ve dah hunharca siktim porno boyle devam ettik sonre cok yorulup yattip beni kaldirdi git giyin yarin amcan gelir 2 gun sabret dedi yarin birbirimize bakip gulumsuyorduk ben her firsatta onu opup yaslaniyordum onu gottende sikecemi soyluyordum oda bakariz diordu sonra tatil bitti eve dondum gelecek yaz yine gidecem sabirsizlikla bekliom…

20 Ekim 2014 Pazartesi

Kocam beni sevgilimle bastı

Merhaba sex OKURLARI, size daha önce bu bayanla aramızdaki ilişkiyi yazmıştım. Ben 34 yaşında 178 boy 76 kilo ve bekarım ilişkim olduğu bayan o da Türk. Fransa’da yaşıyoruz. Daha önce onunla çok kez beraber oldum. Bir ay kadar Almanya’ya gitmiştim. Döndüğümde beni aradı bundan iki gün önceydi. Sabah saat 9 .30 civarıydı. kocasının işte olduğunu ve beni çok özlediğini söyledi. Doğrusu bende çok özlemiştim. Hemen geliyorum dedim 15 dk sonra evine gittim. Kapıyı açtı, çok seksi giyinmişti. İçeri girer girmez ayakta birbirimize sarıldık öpüşmeye başladık.Öpüşerek yatak odasına girdik, hemen kemerimi çözdü. Sikim çok sertleşmişti daha önce yazmıştım sikim 23 sn tim. Ağzına aldı yalamaya başladı. Çok güzel yalıyordu, yüzüne sürüyordu. O sikimi yalarken ben üstümü çıkarttım, yatağa uzandım. Onu tersine üstüme aldım. Harika amı ağzımın üstündeydi. Amını götünü yalıyordum. Amından akan zevk suları ağzıma akıyordu. O da sikimi ağzına sokup çıkarıyor ohhhh ooohhhhhhhhhhhh kocacığım yala, sik beni diye inliyordu. Benim ağzıma boşaldı, bende onun ağzına boşaldım. Tüm spremlerimi yalayarak yuttu. Biraz öyle bekledikten sonra havluyu sıcak suya batırarak sikimi ve amını temizledi, tekrar yalamaya başladı. Sikim tekrar dimdik olmuştu. Yüzüne ve göğüslerine sürerek kocaman sikini çok özledim canım aşkım diye inliyordu. Onu yatağa uzattım, göğüs arasına sürdüm. Göğüs arasına sürerken sikimin kafası ağzına giriyordu. Her yerimi sik diye inliyordu. Önce ayaklarının altına sikimi sordum çok zevk alıyordu. Bacaklarını kaldırdım götünün altına yastık koydum amını yaladım. Amı çok sulanmıştı, dilimle amındaki suyu götüne sürüyordum. Sikimi amına götüne sürdüm. ohhhh ohhhhhhhhhhhhh amıma götüme koy diye inliyordu. Önce amına koydum, köküne kadar bastım. ayyyyyyyyyyyy ohhhhhhhhhhh sesler çıkarıyordu. Biraz git gel yaptım, amından çıkarttım götüne bastım. Götü çok dardı, daha önce kaç kez sikmiştim hala dardı. Götüne kökledim, amından götüne, götünden amına sokuyordum. Bacaklarını tam kaldırdım, dizleri göğüslerine değiyordu, amına kökledim. İkimiz ayni anda boşaldık. Aradan 5 dk geçti dış kapıdan ses geldi. Eyvah kocamdır ondan başka kimseden anahtar yok dedi. Ben hemen ayakkabılarımı aldım ve beni yatağın altına koydu. Ama çok zor girdim. Çarşafları açtı, üstünü giyecek fırsatı bulmadı. Yatağa uzandı, çarşaf ve yorganla amını kurutmaya çalışıyordu. Evet içeri giren kocasıydı, kocası içeri girerken karıcığım hasta mısın neden daha kakmamışsın dedi. Saat 12 civarıydı. Biraz rahatsızım dedi, kocası yatağa oturdu. Neden işten erken çıktın diye sordu, kocası da malzeme gelmedi geri geldik dedi. Kocası onu öpmeye okşamaya başladı. Bir taraftan da üstünü çıkarıyordu. Ben de yatağın altında zor nefes alıp veriyordum. Kadın birden kalktı banyoya gideceğini söyledi. Banyoya girdi iki dk sonra kocasını çağırdı, kocacığım gelsene bugünde banyoda sikişelim değişik olsun dedi. Salak kocası da gülerek evet karıcığım suyun içinde porno yapalım dedi. İkisi banyoya girince kapıyı kapattılar. Seslerini duyuyordum, ben hemen çıktım üstümü giydim, ayakkabılarımı elime aldım yavaşça kapıyı açtım çıktım, kapıyı kapatmadım. Dış kapıda ayakkabımı giydim çıktım. Aradan bir saat geçti kadın beni aradı. Özür diledi. Bundan sonra ben senin evine geleceğim, daha rahat sikişiriz dedi, tamam dedim. Yarın benim evime gelecek evimde onula akşama kadar seks yaparız.